Велика кількість контрабандної продукції вводить часом споживачів в шок, особливо, коли вони стикаються з нею там, де не чекали б уже й зовсім – в мережевому магазині. Зрозуміло, що шахраї намагаються підробляти найбільш затребуваний товар.
Не став винятком і завоював любов багатьох українців кави італійського виробництва Lavazza. Останнім часом все частіше з’являється інформація про продаж підробок цього бренду і природно, що ніхто як компанія «Lavazza» не розкаже краще, як уберегтися від покупки контрафактної продукції.
Зрозуміло, що самі шахраї, що виробляють підробку, рідко безпосередньо займаються його реалізацією. Як правило, вони знаходять невеликі компанії, які в гонитві за прибутком спокушаються низькою постачальницькою ціною. Є кілька ознак, які можуть змусити задуматися про якість пропонованої якоюсь фірмою продукції.
Відсутність безготівкового розрахунку. Це, мабуть, один з основних ознак компанії торгує фальсифікатом. Якщо вам кажуть, що розрахунок тільки за готівку, то варто задуматися, – це тривожний сигнал. Компанію, яка не має розрахункового рахунку в банку, однозначно можна віднести до категорії ненадійних. Чи буде виробник укладати договір про дистриб’юторському співпраці з фірмою, яка по суті працює «на коліні»? Тоді звідки вона може взяти товар? Або у офіційного дилера, але він вже буде пропонуватися за ціну куди більш високу, або у виробників підробки, що пропонують свою продукцію за низькою вартістю.
Рекомендуємо Вам вдатися до цієї хитрості, задайте питання компанії про можливість оплати за кавою на розрахунковий рахунок компанії, якщо Вам відмовлять навіть, пославшись на тимчасові складнощі, співпрацювати з такою фірмою не слід.
Чи не надають чек. Особливо важливо звернути на це увагу при першому замовленні. Відсутність чека може вказувати на те, що компанія працює «на коліні», без касового апарату, а значить не зареєстрована в податковому органі. Робіть висновки самі.
Як відрізнити оригінальну упаковку кави Lavazza від підробки? Немає сенсу вивчати всі варіанти виявлених підробок. Шахраї покращують свою продукцію, роблячи її все менше і менше зовні відрізняється від оригіналу. Краще ретельно дослідити особливості оригінальної упаковки. Виробник робить все необхідне, щоб вона відрізнялася від фальшивої. Так з липня 2017 компанія «Lavazza» оновила дизайн багатьох упаковок кави. Особливо це стосується найбільш часто підроблюваних марок – ORO, Crema e Aroma, Rossa, Dek u Caffe Espresso.
На українському ринку поки багато нереалізованої оригінальної продукції в старій упаковці, але поряд з нею покупці вже можуть побачити в новому форматі ORO. Тому розглянемо особливості нового дизайну Qualita ORO:
по центру на лицьовій стороні упаковки горизонтальна чорно-червона смуга (чорний – внизу, червоний – зверху);
- трохи темніший колір упаковки;
- на пачці з’явився блок з описом смакового профілю та фортеці смаку, але зникла інформація про ступеня обсмаження;
- частина інформації (зокрема про імпортері) російською мовою;
- змінений круглий червоний логотип з назвою бренду;
- оновили логотипи способів приготування.